Deze pagina wordt vertaald door Google Translate.

Aanvragen van een nieuwe container

Waar vraag ik een nieuwe container aan?

Is je container gestolen, kapot of ben je verhuisd? Er zijn verschillende redenen om een nieuwe afvalcontainer aan te vragen. In dit artikel geven we alle informatie rondom het aanvragen van een nieuwe container.

 

Container gestolen

Is je container kwijt en vermoed je dat deze gestolen is? Kijk eerst goed rond in de straat of de container misschien ergens anders staat.  Heeft jouw wijk een straat- of buurtapp, vraag het dan in de app. Misschien heeft iemand anders per ongeluk je container meegenomen! Als je zeker weet dat jouw container gestolen is, dan doe je hiervan aangifte bij de politie. Met dit aangiftebewijs kun je bij Saver een andere container aanvragen. Je betaalt de nieuwe container, maar kan daarna met je aangifte en het betalingsbewijs van Saver de kosten terugvragen bij je verzekering.

 

Container kapot

Als je container kapot is, kan je bellen naar de klantenservice van Saver. Zij zorgen er dan voor dat de container wordt gemaakt of vervangen. Bij normale slijtage worden hier geen kosten voor in rekening gebracht. Schade door vandalisme moet, net als een gestolen container, gemeld worden bij je verzekering, zodat de kosten door de verzekering vergoed kunnen worden.

 

Verhuizing

Ben je verhuisd naar een bestaande woning? Dan kun je binnen 3 maanden je container omruilen voor een ander volume. Als je verhuist naar een nieuwbouwwoning moet je zelf containers en een Saverpas aanvragen. In beide gevallen kun je hiervoor contact opnemen met de klantenservice van Saver.

 

Een nieuwe container aanvragen

Een nieuwe container aanvragen doe je via de klantenservice van Saver. Je kunt de klantenservice bereiken via info@saver.nl, het contactformulier op de website van Saver in te vullen of te bellen naar 0165-597777.